شناسهٔ خبر: 146648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به صورت امانی انجام می‌شود؛

طرح بهسازی محور روستایی رحیم‌آباد شهرستان زنجان

راهداری زنجان رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: طرح بهسازی محور روستایی رحیم‌آباد شهرستان زنجان، به طول ۲ کیلومتر اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، میثم زارعی رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود طی سخنانی عنوان کرد: به منظور صیانت و ارتقا سطح سرویس‌ در محورهای روستایی، طرح بهسازی محور روستایی رحیم‌آباد زنجانرود، عملیاتی می‌شود.

وی افزود: حمایت‌های صورت گرفته در جهت محرومیت‌زدایی و مهاجرت معکوس، موجب شد این اداره نسبت به بهسازی این محور به صورت امانی اقدام کند.

زارعی عنوان کرد: با توجه به اینکه روستای رحیم‌آباد در محور مهمی واقع شده و روستاهای اسفجین، حاجی آرش، ملالر، ضیاآباد ، آقبلاق ، قره‌بلاغ، گلیجک، میرجان و نصیرآباد از روستاهای واقع در این محور است ضرورت بهسازی این محور دوچندان بوده که طرح آخرین لایه روسازی آن هم در دستور کار قرار گرفت.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در خصوص مشخصات فنی طرح بهسازی محور روستایی رحیم‌آباد گفت: طول مسیر پروژه ۲ کیلومتر است که اکنون پروژه در فاز اجرای لایه ساب‌بیس قرار دارد.

وی در بخش دیگری از این خبر به اهم اقداماتی که در قالب اجرای پروژه بهسازی محور رحیم‌آباد باید انجام شود، اشاره و اظهار کرد: احداث دو دستگاه آبرو و یک دستگاه آبنما در این محور با تامین اعتبار از طریق خیرین معدن‌دار اقدام خواهد شد.

زارعی بازه زمانی اتمام پروژه را یک ماهه اعلام کرد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و عزم جدی متصدیان امر از جمله کارفرما و مجری و تعامل کاربرانی که از محل اجرای پروژه تردد می‌کنند، امیدواریم در پایان مهر ماه شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح بهسازی این محور روستایی باشیم.